Ingyenes szállítás 25.000 Ft felett!
Ft 0
Kosár

Nincsenek termékek a kosárban.

Continue Shopping
Ft 0
Kosár

Nincsenek termékek a kosárban.

Continue Shopping

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK – ÁSZF

 

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, vásárlója, illetve aktív felhasználója legyen Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben, ha vegye igénybe szolgáltatásainkat, minden ponttal megegyezik, és kötelező érvényesűnek tekinti magát. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos felmerülő kérdések esetén Cégünk áll rendelkezésre!

Üzemeltetői adatok

Papp Éva EV.

Székhely: 1171 Budapest, Mezőőr utca 11.

E-mail:  ora.ekszer.keresztur@gmail.com
Internet cím: www.kereszturoraekszer.hu

Adószám: 63129322-2-42

Számlaszám: 11600006-00000001-99379338
Számlavezető intézet neve: ERSTE BANK HUNGARY ZRT.
Székhelye: 1138 Budapest, Népfürdő utca 24-26.
IBAN: HU71 1160 0006 0000 0001 9937 9338


Nemesfém kereskedelmi tevékenységét engedélyező hatóság:
Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Hatóság
1089 Budapest, Bláthy Ottó u. 3-5., Tel: 1/333-0147
Nyilvántartási szám: 4811502
Kamarai tagság: HKIK Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Üzemeltető szakmai végzettsége: Kereskedő-boltvezető*, okmány kiállításának helye: Magyarország

*Vonatkozó jogszabály: 2005. évi CLXIV. törvény

Tárhely szolgáltató:

RACKHOST ZRT.
6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

Szerződés nyelve: magyar

A megrendelés menete

1. Kérem olvassa el a vásárlási feltételeket!

2. Minden termék mellett feltüntetjük, hogy van-e raktáron. A termék megrendelhető a kézbesítés a beszállítói raktárkészlettől függ. Ha a beszállítóknál nincs az adott termékből, akkor a rendelést nem tudjuk teljesíteni, amiről értesítjük e-mailben vagy telefonon.

3. A megvásárolni kívánt termék oldalán tudja kiválasztani, hogy melyik termékből szeretne rendelni. Vagy rögtön kosárba tudja tenni, vagy belép a termék részleteibe és ott dönti el, hogy hány darabot szeretne rendelni belőle. Ezt követően klikkeljen a "Kosárba teszem" feliratra. A kosár megjelnése után tudja törölni a rendelést vagy módosítani a darabszámot. Ha a megrendelt terméket darabszáma nagyobb, mint a raktáron lévő termékszáma abban az esetben a fennmaradó termékek rendelése vagy jelezze, ha ez valamiért nem lehetséges (már nem lehet többet beszerezni).

4. Ha szeretné további terméke(ke)t választani, a "Vásárlás folytatása"-ra visszaléphet a kiválasztható termékekhez.

5. A vásárlás befejeztével klikkeljen a "Pénztár" oldalán, ahol szintén megtekintheti kosara tartalmát, ellenőrizheti a megrendelt termékek számát, darabszámát. akkor lehetlépve szeretne megrendelésén, még ekkor is megteheti vissza a kosárba vagy a választásó termékekhez

6. Ezt követően a rendelési adatok kitöltése következik. (Személyes adatok, adatok, számlázási adatok, regisztrációs adatok)* Az csak egyszer kell kitölteni, a rendszer megjegyzi az adatokat, a legközelebbi látogatásnál csak egy nevet és egy jelszót kell beírni. Egyedi igénynek feltüntetéséhez használja a "Megjegyzés" rovatot. (Rögzítheti, pl. ha a kiszállítást későbbi időpontban kéri, vagy munkahelyi címnél a cég nevét, illetve ha a megrendelt termékkel kapcsolatban valamilyen megjegyzést hozzáfűzni, stb.)

7. Ki a szállítási és fizetési módot. Majd pipálja ki az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót elfogadó négyzetet.

8. Az adatok megadását később a "Megrendelés elküldése" alá tudja véglegesíteni a megrendelését.

9. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Az automatikus visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés részleteit (a vásárló adatai, a megrendelt termék(ek)et, vételárat, postaköltséget, előre utalás esetén a bankszámlaszámot.)

* Fontos! Ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen az ajánlott adatok alapján kerül számlára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtani, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni. Mobilszáma megadásánál kérjük, hogy tudd, hogy helyesen-e be a számot, mert kérdés esetén gyorsabban és könnyebben tudjuk önnel a kapcsolatot (a formátumot írta önre bízzuk, de javasoljuk például a következőt) Pl: 06-20/123-45-67

 
Megrendelt utánvétes terméke(ke)ta MPL futárszolgálat szállítja. Az Ügyfél kérheti a küldemény házhozszállítását. Az adott fizetési és szállítási mód mellett minden esetben feltüntetésre kerül az adott postaköltség.


Szállítási díjaink:

Utánvétel:
Házhoz szállítással: 1950 Ft + 300 Ft (utánvét díj)

Előre utalás:
Házhoz szállítással: 1950 Ft

Bankkártyás fizetés:
- lehetősége folyamatban van (rövidesen bankkártyával is lehet fizetni a megrendeléskor)

Szállítás Postapontra (MOL, Coop, MediaMarkt) illetve Postán maradó
1490 Ft + 300 Ft (utánvét díj)

Szállítás Postapontra (MOL, Coop, MediaMarkt) illetve Postán maradó előre utalással
1490 Ft

Szállítás csomagautomatához bankkártyás fizetéssel
1450 Ft + 300 Ft (utánvét díj)

Szállítás csomagautomatához előre utalással
1450 Ft

Személyes átvétel
0 Ft.-

A raktáron lévő terméke(ke)ta megrendelés másnapján , de legkésőbb az azt követő 1-2 munkanapon postázzuk, a kézbesítés ideje 1-3 nap. A számla kiegyenlítése utánvétel esetén egy időben történik az áru(k) átvételével. Ha számláját banki átutalással kívánja kiegyenlíteni, úgy a termék(ek) vételárát és a postaköltséget előre szükséges átutalni. A teljes összeg jóváírását követő napon postázzuk a csomagot. A kézbesítéssel kapcsolatos esetlegesen felmerülő problémákért felelősséget nem vállalunk, a szállítás kifogástalanságát az MPL futárszolgálat szavatolja.

A számlát (amely magyar nyelven íródik) vagy a csomagot tartalmazza, vagy e-mailben küldjük el a megrendelő részére. Kérje a csomagot a postás előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagon észlelt esetleges sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklámozást nem áll módunkban elfogadni.

lényeg, hogy külföldre nem szállítunk.

A szállítás 25.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag az esetben rendelje meg abban az esetben, ha szükséges, akkor a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárpostásnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük!

Ha a csomagot nem veszi át, illetve nem keresi a címen (házhoz szállítás, Postán maradó és Posta Pont esetén is), akkor a Magyar Posta visszaküldi címünkre. Az így visszakézbesített csomagokat csak úgy áll módunkban újból kipostázni, ha a rendelés teljesítése előre utalással történik.

Vásárlástól való elállás, pénzvisszafizetési garancia.

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet rendeletei alapján a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül lehetőség van a rendeléstől elállni. A termék valamely okból nem megfelelő és hiánytalanul és sérülésmentesen visszaküldi címünkre visszafizetjük a megrendelt termék teljes vételárát.

Garancia és Elállási jog

A Keresztúr Óra- és Ékszer Webáruház minőségi termékeire garanciát vállal és biztosítja a törvény által előírt 14 napos vásárlástól való elállási jogát.

Ha a kiszállított napon belül bármilyen ok miatt nem találja megfelelőnek, a kiszállítást követő 14 küldje vissza címünkre!

Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog nem gyakorolható, ha egyedi igényei szerint (pl. vésés, gravírozás, karikagyűrű, méretre készített ékszer) vagy a képtől eltérően készítettük el az ékszert.

Ha már viselte a megkapott ékszert, nem élhet elállási jogával, ebben az esetben már csak minőségi kifogással élhet! Jogos minőségi probléma esetén minden költség a Keresztúr Óra- és Ékszer Webáruházat terheli.

Ilyen esetben kérjük, az árut tegye vissza egy légpárnás borítékba, hogy szállításkor ne sérüljön és írja meg, hogy az áru ellenértékét vagy cseréjét kérni.

A visszaküldött áru ellenértékének visszafizetését előzetes egyeztetés után banki úton intézzük legkésőbb 15 napon belül. Felmerülő kérdések esetén elérhetőségeinken készséggel állunk rendelkezésünkre.

Kérem, vegye figyelembe, hogy csere vagy visszavásárlási lehetőség csak eredeti állapotának megfelelő, sértetlen, csak a még nem használt termékek érvényesek!

A garanciális ügyintézéseknél minden esetben betartjuk a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezéseit. Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 17/1999. kormányrendeletnek megfelelően járunk el.

Ha élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a rendelkezésre álló elérhetőségek valamelyikén írásban vagy telefonon. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével légpárnás borítékban ajánlott formában jutassa vissza üzletünk címére. (1173 Budapest, Kaszáló utca 47. /Új piaci Vásárcsarnok, Órás pavilon/). Hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49 / 2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük. Ha a mi hibánkból tévesen, nem a megrendelt árut küldenénk ki, vagy ha a kiküldött áru hibás, az áru cseréjének teljes költségét mi álljuk.

Kérem ilyen esetekben, a fentiekben leírtakhoz hasonlóan, ajánlott küldeményben légpárnás borítékban küldje vissza az árut a számla kíséretében és néhány szóban írja le a termék cseréjére vonatkozó kérését! Egyéb szállításra vonatkozó költségeket (tértivevény, értéknyílvántartás stb.) nem áll módunkban megtéríteni!

Ez a megvásárolt termékgyártási hibára visszavezethető okok miatt a kézhezvételtől 6 hónapon belül meghibásodik, kérjük, küldje vissza a fenti címre és mi vállaljuk a termék javítását. Ha a javítás nem lehetséges úgy a terméket kicseréljük, vagy annak ellenértékét levásárolhatja áruházunkban. A garancia nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint pl.: kőkiesés, karcolások, eldeformálódás, törés, szakadás, kopás vagy köves ékszerek esetén ütések vagy egészségügyi (gyógyfürdő, savas közeg) miatti kőkihullás. Az ilyen hibákat nem áll módunkban megjavítani.

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Keresztúr Óra- és Ékszer (székhelye: 1171 Budapest, Mezőőr utca 11.; adószáma: 63129322-2-42; képviseli: Papp Éva, mint a www.kereszturoraekszer.hu weboldal üzemeltetője a továbbiakban: Szolgáltató) és a www.kereszturoraekszer.hu weboldal által biztosított elektronikus kereskedelmi szolgáltatások igénybevétele Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbra együttesen: Felek) 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www. kereszturoraekszer.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (továbbá: Keresztúr Óra- és Ékszer Webáruház) keresztül történik.

1.2. Az Keresztúr Óra- és Ékszer Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A www. kereszturoraekszer.hu  Webáruház szolgáltatásait valamennyi, a Weboldalon szereplő termékek viszonteladásával foglalkozó jogi személy, illetve személyiséggel nem rendelkező szervezet jogosult venni, a Weboldalon érvényes és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap minden kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a "Megrendelem" ikonra kattintva megerősítésével jön létre. A felek között ily módon - magyar nyelven - létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatta, és annak létrejött hónapét követő 3 (három)ig őrzi.

1.5. Ügyfélszolgálat: Keresztúr Óra- és Ékszer (Papp Éva) telefon: +36 20/215-78-38 (Hétfő - Péntek: 09-16 óráig, Szombat: 08-13 óráig) E-mail:  ora.ekszer.keresztur@gmail .com

 2. A megrendelés

2.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt jótállási jegyből lehet részletesen megismerni.

2.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár. A termékek vételára –amennyiben azt kiegészítő szolgáltatásként külön feltűntetve Szolgáltató nem jelzi- nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

2.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép fel. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Ez a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a láthatóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft- vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Karbantartás vagyó műszaki hiba esetén a főmenüsor alatt látható módon a teszt felirat látható jól meg.

2.4. A megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul ajánlott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.5. Az Ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

2.6. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Ha e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3. Szállítási és fizetési feltételek

3.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató az Ügyfélnek az Ügyfél által ajánlott szállítási címre és névre küldi. Három féle fizetési kondíció áll az Ügyfél rendelkezésére: utánvételes fizetés, banki előre utalás valamint (rövidesen) a bankkártyás fizetés. Az Ügyfélheti a küldemény házhozszállítását, Posta Pontra kért szállítást is mind a három fizetési mód esetében. Az adott fizetési és szállítási mód mellett minden esetben feltüntetésre kerül az adott postaköltség. A Szolgáltató termékeit minden esetben a Magyar Posta szállítja.

3.2. Adat küldi nyilatkozat bakkártyás fizetés esetén (röviden elérhető fog állni)

az esetre, mivel a félnek adja át a Megrendelési adatokat, a Vásárlónak a Tranzakció indításakor az Ebben a Kereskedő harmadik nyilatkozatot el kell látni.

Tájékoztató leírások

Elfogadom, hogy a(z) Keresztúr Óra- és Ékszer webáruház (1171 Budapest, Mezőőr utca 11.) , amit a www.kereszturoraekszer.hu felhasználói adatbázisában tárol az alábbi személyes adatok átadásra kerüljenek a szolgáltatást nyújtó adatkezelő Cég. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, számlázási adatok.

Az adat célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett csalás-monitoring.

Az online bankkártyás fizetések rövidesen bevezetésre fog kerülni A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Cég. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény fogja kezelni, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Az összes megjelenített terméknél jól láthatóan fel van tüntetve, hogy az adott termék készleten (raktáron) található-e vagy elfogyott illetve csak egyedi megrendeléssel választható ki.

4. Garancia, szavatosság

4.1. A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

4.2. Törvényileg meghatározott módon az Ügyfél 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. A 8 munkanapon belüli elállás joga attól a naptól érvényes, mely napon az Ügyfél átvette a megrendelt csomagot. Ha élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a rendelkezésre álló elérhetőségek valamelyikén írásban vagy telefonon. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével légpárnás borítékban ajánlott formában jutassa vissza a Szolgáltató címére. (Keresztúr Óra- és Ékszer, 1173 Budapest, Kaszáló utca 47. /Új piaci Vásárcsarnok, Órás pavilon/). Hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

4.3. Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó vásárlási igényeket a 49 / 2003 (VII. 30.) GKM rendelet alapján rendezzük. Ha a mi hibánkból tévesen, nem a megrendelt árut küldenénk ki, vagy ha a kiküldött áru hibás, az áru cseréjének teljes költségét mi álljuk.

Kérem ilyen esetekben, a fentiekben leírtakhoz hasonlóan, ajánlott küldeményben légpárnás borítékban küldje vissza az árut a számla kíséretében és néhány szóban írja le a termék cseréjére vonatkozó kérését! Egyéb szállításra vonatkozó költségeket (tértivevény, értéknyílvántartás stb.) nem áll módunkban megtéríteni!

4.4. Ez a megvásárolt termék gyártási hibája visszavezethető okok miatt a kézhezvételtől 6 hónapon belül meghibásodik, kérjük, küldje vissza a fenti címre és mi vállaljuk a termék javítását. Ha a javítás nem lehetséges úgy a terméket kicseréljük, vagy annak ellenértékét levásárolhatja áruházunkban. A garancia nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint pl.: karcolások, eldeformálás, törés, szakadás, kopás vagy köves ékszerek esetén ütések miatti kőkihullás. Az ilyen hibákat nem áll módunkban megjavítani.

5.  Pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről szóló törvény

5.1. A 2007.évi CXXXVI. számú törvény (továbbiakban Pmt.) - mely 2013. évi LII. számú törvényben módosításra került - hatálya alá tartozó szolgáltató- jelen esetben a Kerestúr Óra- és Ékszer - a törvényben meghatározott elveket alkalmazza, amelynek célja, hogy a törvényben meghatározott kötelezettségeinek eleget tegyen.

5.2. A szolgáltató az ügyfél átvilágítást köteles elvégezni, ha 300.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó összegű ügyleti megbízás teljesítése áll fenn, illetve az ügyleti megbízások együttes összessége eléri a 3,6 millió Ft-ot. Az azonosítás során a következő adatokat kell rögzíteni: családi és utónév, lakcím, állampolgárság, személyazonosító okmány típusa és száma, külföldi személy esetében a tartózkodási hely.

5.3. A Pmt. belső szabályzata kizárólag vételes fizetésre vonatkozik, az utalásokra nem. Így a bejelentési lap elküldését és kitöltését ebben az esetben elektronikus úton, szkennelt formában bonyolítjuk le.

5.4. Az ügyfél honlapunkon történő rendeltetéséről nyilatkozik, hogy a Pmt. tartalmat elfogadja, magára érvényesnek tartja és a vásárlási feltételek elfogadásával egyúttal a büntetőjogi felelősséget tudatában van annak, hogy nyilatkozik, hogy a regisztrációs adatok a valóságnak megfelelnek.

5.5. Az ügyfél-átvilágítási kötelezettség fennállása esetén az ügyféltől írásbeli nyilatkozatot kell kérni arra, hogy a saját vagy tényleges tulajdonos nevében jár el.

6. Egyebek

6.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

6.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

6.3. A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötött, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása tárolja. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, ki, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint jár el.

6.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeket bármikor módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép fel.

6.5. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Ha tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek - értékhatártól függően – az illetékes városi bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibás feltüntetett árnak tulajdonképpen: 0 Ft-os ár,

Hibás ár feltüntetése esetén a Szolgáltató felajánlja a termék valós megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában az Ügyfél eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény lemondja a megrendelést.

Teljesítési határidő

A megrendelésre az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól legfeljebb 30 nap. Az Szolgáltató késedelme esetén az Ügyfél jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesíti, az Ügyfél jogosult a szerződéstől elállni.

Külföldre való értékesítés

A Magyarországon kívüli vásárlásra jelenleg nincs lehetőség.

Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet alapján

Tájékoztató a fogyasztó Ügyfelet megillető elállási jogról.

Az Ügyfélnek a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy jogosult, így a jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal! A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga.

A fogyasztó az elállási jogát

a) termék adásvételére vonatkozó szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára vonatkozó terméknek, a fogyasztónak vagy az általa megjelöltnek, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvétel napjától meghatározott határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztót azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogot a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja. Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, az Ügyfelet megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

Az Ügyfelet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó határozott nyilatkozat útján gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállásról e-mailt küldeni 14-en belül. A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap. Az Ügyfelet terheli annak bizonyítását, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

A Szolgáltató fogyasztói elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. A Szolgáltató kötelezettségei a fogyasztói elállása esetén. A Szolgáltató visszatérítési kötelezettsége Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől kapott tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, kivéve a szállítási díjat.

A szállítási díjat abban az esetben térítjük vissza, a termék hibás vagy garanciális okból nem pótolható és így a teljes ügylet meghiúsul.

tulajdonképpen, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választási többletköltségekre. Az Ügyfél-visszatérítési kötelezettségének módja A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a Szolgáltató az Ügyfélnek a Keresztúr Óra- és Ékszer a visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, vagy ha külön kéri, akkor utalással teljesíti.

A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de az Ügyfelet ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Az Ügyfél által hibásan és/vagy pontatlanul talált bankszámlaszám vagy postai cím által okozott késedelem miatt a Szolgáltató-t felelősség nem terheli.

Többletköltségek

Ha az Ügyfél ingyenes legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatérni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.

Visszatartási jog

A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg az Ügyfél a terméket vissza nemta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén.

A termék visszaszolgáltatása

Ha az Ügyfél a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos közvetlen költségek  Az Ügyfél viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét.  A terméket a Szolgáltató címére kell visszaküldeni. 1173 Budapest, Kaszáló utca 47. /Új piaci Vásárcsarnok, Órás pavilon/.

Kérem, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött vegye terméket nem áll módunkban átvenni.


Az Ügyfél felelőssége az értékcsökkenésről

Az Ügyfél a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható. A Szolgáltató ingyenes felhívja az Ön, hogy Ön nem tudja gyakorolni elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben: a. a szolgáltatás nyújtására vonatkozó vállalkozási szerződés az egészének teljesítését követően, ha a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezéssel kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését a későbbi felmondási jogát elveszíti.

Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Ez a fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszalni a lakóhelye szerint fordul fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található:  http://www.kormanyhivatalok.hu

Bírósági eljárás

Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére vonatkozó polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás

Ha az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy jogosult az Ön lakóhelyére, vagy az Ön által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület – kivéve, ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér - a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás).

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében kötelesek vagyunk a békéltető testület felhívására határidőn belül válaszirat megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozásáról feljogosított Személyes részvétel köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.

A Békél Testületekről bővebb információ itttető elérhető:  https://www.bekeltetes.hu


Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület
Székhely: Budapest
Illetékességi terület: Budapest

Elérhetőség:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
Telefonszám: 06-1-488-2131
E-mail:  bekelteto.testulet@bkik.hu Honlap:  bekeltet.bkik.hu

Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Pécs
Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Elérhetőség:
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
E-mail:  info@baranyabekeltetes.hu Honlap:  baranyabekeltetes.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Miskolc
Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye

Elérhetőség:
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám: 06-46-501-090
E-mail:  bekeltetes@bokik.hu
Honlap:  bekeltetes.borsodmegye.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Szeged
Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye

Elérhetőség:
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
E-mail:  bekelteto.testulet@cskik.hu
Honlap:  bekeltetes-csongrad.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Székesfehérvár
Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye

Elérhetőség:
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
E-mail:  bekeltetes@fmkik.hu
Honlap:  www.bekeltetesfejer.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Győr
Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye

Elérhetőség:
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Honlap:  bekeltetesgyor.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Debrecen
Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Elérhetőség:
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
E-mail:  bekelteto@hbkik.hu
Honlap:  hbmbekeltetes.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Budapest
Illetékességi terület: Pest Vármegye

Elérhetőség:
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszám: 06-1-792-7881
E-mail:  pmbekelteto@pmkik.hu Honlap: panaszrendezes.hu

Békéltető Testületi eljárás fogyasztónak nem jogosítandó

fogyasztóvédelmi törvény alapján a Békéltető Testületi fogyasztónak felelőssége az önálló foglalkozás és gazdasági tevékenység körén kívül eső törvények érdekében eljáró, külön meghatározott civil, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, amely árut vesz, rendel, kap, használ , használ, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A fogyasztói minőségét a Békéltető Testület jogosult ellenőrizni és vizsgálni. Az eljárás szabályaira a Békéltető Testület alatt írt szabályok az irányadóak.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt Áruval vagy kapcsolatban, és nem is veheti igénybe bírósághoz fordulni, az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet

Az online vitarendezési platform itt érhető el:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main. home.show&lng=HU